Monday, March 31, 2014

Julia Perez, artis seksi Indonesia




Antara filem hot lakonan Julia Perez

Hmmm..apa kata hari ini kita membicarakan mengenai seorang artis Indonesia yang mempunyai bentuk badan amat seksi, mengghairahkan, memberahikan dan menggiurkan.

Yang dimaksudkan Julia Perez, keturunan Sunda-Betawi atau nama sebenarnya Yuli Rachmawati.

Dia seorang pelakon filem, penyanyi dan model.

Dia pernah dinobatkan antara 100 gadis terseksi majalah Maxim dan FHM.

Hmm geramnya, beruntung sekali sang pria yang dapat memiliki hati gadis hebat ini.

Pria itu tak lain tak bukan orang Perancis, Damien Perez yang dinikahinya pada 7 Oktober 2002 dan belum ada anak sehingga mereka bercerai. Hmmm...gadis seksi pun dicerai? bongong punya Damien Perez!!

Gaston Castano, seorang pemain bolasepak asal Argentina yang kini bermain di liga Indonesia dikatakan kekasih baru Julia Perez.

Hmm nampaknya Julia hanya berminat dengan lelaki luar negara, enggak ada peluang bagi pria Indonesia untuk memeluk tubuh munggilnya?

Namanya mulai dikenali sebagai sex bomb Indonesia keraan sering bergaya seksi. Dan pernah menimbulkan kontroversi apabila album pertamanya berjudul Kamasutra, menyertakan kondom bagi setiap pembelian.

Meskipun Julia Perez menyatakan alasan penyertaan kondom dalam setiap albumnya tersebut adalah untuk mencegah penyebaran penyakit HIV/AIDS serta mempromosikan seks selamat dan merancang keluarga, namun banyak pihak yang menilai tindakannya tersebut adalah bentuk sokongan terhadap budaya seks bebas.

Bahkan Menteri Pemberdayaan Perempuan Indonesia, Meutia Hatta menyatakan secara terang-terangan bahwa tindakan Julia Perez itu boleh diinterpretasikan sebagai dukungan terhadap seks bebas.

Akibatnya, album Kamasutra yang berbonus kondom, diharamkan di banyak kawasan di Indonesia seperti di Nusa Tenggara Barat, Riau, Palembang, Balikpapan dan Bengkulu.

Mamamia...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
TopOfBlogs