Monday, June 27, 2011

Aida Khurniah, among Malaysia's sexiest women but controversial as well









Aida Khurniah is a sexy Malaysian and works as an airline stewardess.

In 2005, when she is only 23 years old, Aida stunned Malaysians with her daring act of draping her almost naked body in the Malaysian national flag.

After that incident and controversy, the whereabouts of Aida Khurniah is unknown.

Aida Khurniah.. where are you??










4 comments:

Anonymous said...

Eh pompuan ni? Ade je aku tgok kat firefly tu? Dulu die bukan mas ke? Kene buang eh lepas kontroversi ni? Cmne la firefly boleh nak hire die balik ek? Mencapub btol

bebek said...

Anonymous.... benarkah Aida Khurniah kini berkhidmat dengan Firefly skarang ni?? Ya dulu dia dengan MAS kalau tak silaplah.... tapi dia ni memang seksi... kalau kahwin dia gerenti tak rugi siang dan malam... hehehe

Anonymous said...

Iye,ngan firefly skang. Aik tak tau plak tau psl gmbar bendera ni, budak mas yang bagitau pasal bende ni. Eh skang member dah pakai tudung. Tudung tak tudung sangat lah kan. Fesyen gaknye. Nak ke kawin ngn die? Kuikui.minat sngt ke ngn minah ni?

bebek said...

saya dengar Firefly dah kurangkan penerbangan nya termasuk ke sabah dan sarawak.. Apapun saya memang minat gilerr dgn Minah ni.. seksi beb.. terseksa hati bebb hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
TopOfBlogs