Wednesday, March 31, 2010

Amber Chia akhirnya dedahkan identiti suaminya...


Inilah wajah Adrian Wong, suami kepada supermodel Amber Chia







Selepas dikejutkan dengan berita perkahwinannya pada 25 Mac lalu, ramai yang tertanya siapa gerangan lelaki yang berjaya menambat hati supermodel terkenal Malaysia, si gadis jelita Amber Chia?

Teka-teki itu berakhir semalam apabila Amber, 28, bersama suami tampil berhadapan media. Rupa-rupanya suami Amber dan lelaki yang bertuah itu adalah Adrian Wong, 36, yang dikenali di kalangan media sebagai bekas pengasas Absolute Entertainment, sebuah syarikat pengurusan acara yang sebelum ini bertanggungjawab menganjurkan konsert Pussycat Dolls dan penyanyi popular Hong Kong, Andy Lau di ibu negara.

Saling mengenali sejak enam tahun lalu, Adrian, duda beranak dua, dikatakan telah melamarnya kira-kira lima bulan lalu. Dalam pertemuan itu juga, Amber turut meluahkan hasratnya untuk bergelar ibu sebelum usia 30 tahun.

Hmmm.. dalam jutaan lelaki di dunia yang menyimpan hasrat nak berkahwin dengan Amber, hanya Adrian Wong yang betul betul bertuah..!!! Syabas Adrian.. apa rahsia anda hingga berjaya memikat hati gadis jelita dan supermodel terkenal Malaysia??

Kongsilah sikit rahsia tu... banyak jejaka dan lelaki bujang dan lelaki duda di sini yang nak belajar ilmu anda!!!! hehehe

Semoga berbahagia Amber dan Adrian.

2 comments:

Harry Nok George said...

Terlepas peluang mr risotttt... hahaha

Malaysian Hollywood 2.0 said...

ADMIN... Hehehe... tapi Risottt bilang inda apa... bunga bukan sekuntum.. sumandak di chari tak akan habiss..... hehehe... Aramaitieee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
TopOfBlogs