Friday, September 9, 2011

Polis memburu perompak bersenjatakan parang yang menyamun pelanggan restoran di Seksyen 15, Shah Alam



Jenayah membawa padah.

Kejadian rompakan oleh sekumpulan lelaki bertopi keledar dan bersenjatakan parang di sebuah restoran mamak di seksyen 15, Shah Alam, Selangor pada 28 Ogos 2011 lalu, menggemparkan orang ramai.

Kelihatan sehingga 5 perompak membawa parang, tidak menunjukkan belas kasihan kepada pelanggan yang sedang bersahur dalam kejadian jam 4 pagi itu.

Mereka masuk dan merompak apa saja yang dilihat di depan mata seperti beg tangan, mesin juruwang, telepon bimbit dan komputer riba.

Kasihan, ada kanak kanak dalam kedai itu, dan mereka pastinya ketakutan.

Aksi rompakan kejam itu berjaya dirakamkan kamera litar tertutup di premis berkenaan dan dimuat turun dalam laman web You Tube.

Kepada polis, silalah tangkap dan humbankan ke dalam penjara penjenayah ini.

Jika mereka melawan ketika ditangkap, maka tembaklah saja mereka. Lebih baik orang begini ditamatkan riwayatnya daripada dibiarkan hidup dan terus melakukan jenayah kekerasan di sana sini.

Kita tak tahu, selain rompak, penjenayah keji ini juga tidak segan silu merogol dan mencabul mangsa selain mungkin dibunuh??



Bagi saya hukuman paling baik kepada perompak berkenaan ialah, ikat mereka di satu kawasan hutan belantara dan tembak mereka dengan mesingan Vulcan ini. Baru mereka rasa.!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
TopOfBlogs