Monday, February 25, 2013

Rosnah Shirlin bidas Anwar Ibrahim berkaitan kenyataan Anwar mengenai Arab Springs


Rosnah Shirlin


Anwar Ibrahim, jika dia dilahirkan di Sudan, Afrika, pasti Malaysia tidak huru hara dikerjakan olehnya. Bongok punya Anwar, kemaruk sangat nak jadi PM sehingga nak huru harakan negara. Brengsek. Kenapa Anwar Ibrahim tak dilahirkan di Sudan atau Swaziland atau Lesotho atau di Congo, Afrika. Bila itu berlaku, maka yang huru hara ialah Afrika, bukan Malaysia. Memang Anwar Ibrahim dilahirkan di Malaysia? INi hanya merosakkan Malaysia. Damnnnnnnnnnnnn...


KENYATAAN MEDIA YB DATUK ROSNAH ABDUL RASHID SHIRLIN, KETUA PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA MENGENAI AMARAN TUN MAHATHIR BERKENAAN DATUK SERI ANWAR IBRAHIM SERTA ANCAMAN ARAB SPRING

Perancangan Datuk Seri Anwar Ibrahim mengimport demonstrasi jalanan ala 'Arab Spring' mampu menghancurkan keamanan serta kestabilan negara. Ancaman Datuk Seri Anwar ini hanyalah sekadar alasan bagi merealisasikan hasrat beliau untuk menjadi Perdana Menteri. Saya amat bersetuju dengan amaran serta nasihat Mantan Perdana Menteri Tun Dr. Mahathir Mohamad haruslah dipandang secara serius.

Pihak Pembangkang memberikan alasan bahawa system serta pelaksanaan pilihan raya di negara ini tidak bersih sedangkan Datuk Seri Anwar sendiri tahu bahawa YAB Perdana Menteri kita yang tersayang serta Kerajaan Barisan Nasional sentiasa memastikan bahawa pilihan raya di negara dijalankan dengan telus dan bersih. Ini terbuktinya dengan pihak pembangkang dapat memenangi kerusi-kerusi di Parlimen selain mengambil alih beberapa negeri pada Pilihan Raya Umum yang lalu. Sekiranya Kerajaan Barisan Nasional tidak adil atau tidak bersih bagaimana Barisan Nasional (BN) membiarkan kegagalan majoriti dua pertiga pada Pilihan Raya Umum yang lalu? (Fakta ini sudah disebut beribu ribu kali tetapi si dangkal Anwar Ibrahim tak pernah faham faham.. Bongok)

Datuk Seri Anwar tahu kerosakan yang akan dibawanya terhadap ekonomi negara dengan demonstrasi besar-besaran itu. Rakyat mungkin dipujuk mengundi partinya untuk mengelak derita ekonomi yang disebabkan demonstrasi tersebut. Adakah ini demokrasi? Ini sudah tentu menyedihkan bagi Malaysia jika bentuk 'ugutan' itu digunakan bagi memenangi pilihan raya.

Adakah pemimpin sebegini yang diperlukan oleh rakyat? Seorang yang sanggup menjaja negara serta menggadaikan keamanan negara semata-mata hendak mencapai matlamat pihak pembangkang? Pihak pembangkang yang sentiasa berjuang berdasarkan fitnah dan tuduhan tanpa mengira kesan daripada ancaman serta fitnah mereka.

Sekiranya, ‘Arab Spring’ perlu dijadikan contoh teladan seperti kata Datuk Seri Anwar,maka satu-satunya yang boleh diteladani ialah agar tidak mengikut jejak langkah negara Arab dengan menjatuhkan kerajaan melalui pemberontakan. Sekiranya Datuk Seri Anwar ingin sangat menjadi Perdana Menteri, beliau perlu melalui cara demokrasi sebenar,iaitu pilihanraya.

Tidak ada seorang pun dari rakyat Malaysia yang wajar kehilangan pekerjaan,kerugian perniagaan,menderita atau bergadai nyawa untuk memastikan Datuk Seri Anwar dan pihak pembangkang mencapai cita-citanya.Kita tidak perlu menggadaikan nikmat yang sedia ada dan mereka yang terlibat dalam ‘Arab Spring’ di negara Arab pasti akan memberitahu kita bahawa apa yang kita nikmati hari ini adalah tidak ternilai harganya.

Hidup Malaysia. Pergi Mampus Anwar Ibrahim. Get Lost Anwar Ibrahim. You sucks

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
TopOfBlogs