Friday, June 14, 2013

Chyna, satu satunya penggusti wanita yang menang kejuaraan Intercontinental WWF/WWE.. wanita terkuat di dunia



Chyna, satu satunya wanita yang menang tali pinggang gusti WWF dalam kategori lelaki iaitu Intercontinental Champion. Chyna, wanita perkasa di dunia, lelaki pun boleh dipatahkan tulangnya!! Senjata utama Chyna ialah Low Blow atau menghentam alat sulit lelaki di celah kelangkang, pasti sakit!!

Atas sebab itulah Chyna digelar the 9th wonder of the world atau keajaiban ke 9 dunia yang turut merangkumi Piramid di Giza dan kota Lama Purba lain.


Perhatikan bagaimana Chyna menewaskan penggusti WWE dan juara dunia 6 kali, Y2J, Chris Jericho menerusi kombinasi Low Blow dan Pedigree dari atas tali.!!


Chyna ditemuramah

Chyna atau nama sebenarnya Joan Marie Laurer dilahirkan di USA pada December 27, 1970 merangkul gelaran Intercontinental WWF pada 1997 yang mana gelaran ini sebenarnya hanya untuk penggusti lelaki dan pernah dimenangi oleh Ultimate Warrior, Ravishing Rick Rude dan ramai lagi penggusti hebat di masa lampau.

Chyna juga dengan mudah menang kejuaraan wanita WWF, jika lelaki pun boleh dipatahkan tulangnya oleh Chyna, apatah lagi wanita.

Hmm anda memang hebat Chyna. Mampukah suami atau boyfriend anda bertahan ???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
TopOfBlogs