Sunday, May 19, 2013

Lagu Barisan Nasional yang catchy

Ketika PRU 13, masa kempen pilihanraya di seluruh negara oleh jentera Barisan Nasional, semua lagunya adalah catchy atau lagu segar, sejajar dengan proses transformasi dan peremajaan UMNO/BN.

Tak caya dengarlah ini...


Lagu 1BARISAN nyanyian Adam, Stacy, Felix dan Adira, adalah lagu tema untuk Barisan Nasional Sabah. Dilancarkan pada 14hb Februari 2013 oleh YAB Perdana Menteri, Najib Razak di tiga lokasi iaitu Beaufort, Papar dan Tuaran, Sabah, di depan 70 ribu rakyat Sabah. Lagu ini menjadi inspirasi Barisan Nasional Sabah ketika menghadapi Pilihanraya Umum ke 13 dan ternyata membuahkan hasil apabila BN Sabah menang 48 daripada 60 kerusi DUN dan 22 daripada 25 kerusi Parlimen.

Tahniah kepada Saudara Mohd Joh Hj Wid, Timbalan Pengerusi Pemuda Barisan Nasional Sabah, yang dipertanggunjawabkan oleh YAB Ketua Menteri Sabah untuk menerajui pembikinan lagu-lagu dan video untuk Barisan Nasional Sabah. Tatap BN! Ini Barulah..



Lagu ini juga dicipta bagi PM mendekati orang muda. Setiap kali lagu ini didendangkan, PM akan turut serta tepuk tangan dan menari lenggang lenggok. Hidup Najib!! I am for u.








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
TopOfBlogs